Welcome / Selamat Datang...

We are please to fulfill your orders accordingly. Make yourself comfortable and please do not hesitate to contact us for more detail arrangements.

Friday, December 9, 2011

Slice Cakes & Cheese Tarts - En. Che Suhaimi & Family

 Order kali ni datangnya dari En. Che Suhaimi, my x-classmate dulu. Sempena nak menyambut tetamu yang datang ke rumah untuk melawat baby baru dan wife tercinta yang baru discharge from the hospital. Suhaimi sebenarnya tak cakap nak order apa, tapi bagi senang tetamunya nak makan dan mudah dia nak hidangkan. Jadinya RAR rasa slice cakes & tarts are the best choice.
 Jadinya, RAR sediakan sekotak orange slice cake dan sekotak blueberry slice cakes.
 Sesuai kalau disusun dan dihidangkan untuk minum petang atau tetamu yang datang bertandang. Semuanya dah tersedia...dipotong-potong dan tinggal masa untuk ngapppp ja.
 Sekotak slice cakes ni ada 36 pieces.
 Selain daripada slice cakes tadi, RAR juga sediakan dua kotak blueberry & strawberry cheese tarts untuk family Suhaimi. Cheese tarts ni pun mudah untuk dijamu....letak ja dalam piring dan tersedia untuk dihidangkan.
Jadi ni semua bekalan untuk family Suhaimi....moga semuanya berjalan lancar dan tetamu enjoy....selamat melayan tetamu yang datang....

BTW Suhaimi, baby girl tu mmg comel dan merah kulitnya macam mat salleh....semoga bertambah2 bahagia di samping keluarga tersayang....tq for the order.

2 comments:

  1. kak ida...mkin maju yerk...tahniah2...

    ReplyDelete
  2. Tq, tq, tq......awak pun sama....saya suka kek bentuk love tu.....merah putih lagi.....

    ReplyDelete